Osallistuin tässä joku aika sitten MarjoKoon blogissa Anna hyvän kiertää - haasteeseen. Usein olen kyseistä haastetta eri blogeissa vilkuillut, mutta koskaan en ole vielä ehtinyt mukaan. Tänään minua sitten odottikin postilaatikossa oikein herkullisen pirteä yllätys.

Jaanan%20jutut%20008-normal.jpg

Kaunis kääre kätki sisäänsä pienen suklaalevyn, juuri passelin kokoisen piristämään pitkän - ja vähän stressaavankin - työpäivän jälkeen, nam! Ja pelkästään tuo kääre toi kyllä jo hymyn huulille, kiitos Marjo! :)

Haasteen ideahan on, että kolme ensimmäistä innokasta hyvän mielen eteenpäinlaittajaa ilmoittautuu mukaan kommentoimalla tähän postaukseen ja laittamalla mukaan myös sähköpostiosoitteensa (ei näy muille kuin minulle). Minä puolestani lupaudun postittamaan kolmelle ensimmäiselle pienet itsetehdyt paketit. Pakettien sisältö on minulla jo tehtynä, mutta pysykööt se vielä yllätyksenä. Sen verran voin paljastaa, että paketeista tulee löytymään jotain täällä blogissakin jo vilahtanutta. :)

Kaipaatko siis juuri sinä hyvää mieltä arjen piristykseksi?