Kun Pikku Rouvat kannustivat minua syksyllä aloittamaan oman blogin kirjoittamisen, olin varsin epäileväinen tämän suhteen. Mitä ihmettä tänne kirjoittaisin? Kuka näitä höpinöitä edes kävisi lukemassa? Ja missä välissä ehtisin blogiani päivitellä, kun vuorokauden 24 tuntia ei tunnu muutenkaan riittävän kaikkeen kivaan? Epäilyni osoittautuivat kuitenkin täysin vääriksi, sillä tähän bloggaukseen jää koukkuun! Miksei kukaan varoittanut minua tästä?! ;) En nyt sentään ole ihan "blogiholisti", mutta jokin kumma voima vain vetää säännöllisin väliajoin vierailemaan toisten blogeissa ja päivittelemään myös omaakin.

Kiva on ollut huomata, että blogiini eksyy myös joskus jokunen ohikulkijakin ja jotkut jopa erehtyvät tykkäämään minun höpinöistäni. Sainkin Liimanäpiltä I love your blog - tunnustuksen, kaunis kiitos siitä! :)

Tunnustukseen liittyvät seuraavanlaiset säännöt:

1. Tunnustuksen saaneet saavat laittaa kuvan blogeihinsa.

2. Linkitä blogiin, jonka pitäjältä sait tunnustuksen.

3. Nimeä 4 muuta ja linkitä heidän bloginsa. (määrä vapaa)

4. Jätä viesti heidän blogeihinsa, jotta he tietävät nimeämisestä.

Taidan tällä kertaa rikkoa sääntöjä ja noudatan vain sääntöpykäliä 1 ja 2. Blogimaailmassa on mielin määrin ihania nukkekoti- ja askartelublogeja, jotka kaikki ansaitsevat tunnustuksen omalla persoonallisuudellaan ja aitoudellaan. Jokainen blogi on kirjoittajansa näköinen, toivottavasti myös minun blogini.