Olen jo pitkään suunnitellut tekeväni jonkinlaisen "läppäkortin" ja minun silmiini Magnolia haasteen tämän viikon luonnos muistutti kovasti tuota korttimallia. Koko viikon olen pyöritellyt ajatusta päässäni, mutta vasta tänäiltana - saatuani ensin Pikkumiehen untenmaille - ehdin leikkelemään ja taittelemaan pahvit ja paperit oikean kokoisiksi ja liimailemaan kortin kasaan. Onnekseni olin sattunut värittelemään leimakuvan valmiiksi jo aikaisemmin, joten säästyin tällä kertaa tuolta "vaivalta".

 

Aika viime tippaan jäi haasteeseen osallistuminen, mutta ehdinpäs kuitenkin! Hyvin suunniteltu on puoleksi tehty! :)

************************************'

Muoks. 26.2. Nyt on sitten Tildan hiuksetkin väritetty ruskeiksi... Olin näköjään sitten kiireessä ja iltahämärissä napannut askatelulaatikostani leimakuvan, jonka värittäminen oli jäänyt kesken... Miten ihmeessä huomasin tuon vasta nyt...?! No, tekevälle sattuu, hih! :D