Törmäsin jo viime vuoden puolella Tinksitiinan blogissa ensin ihanan värikkäisiin puikkopusseihin ja sitten vielä suloisiin avaimenperäpussukoihin - molemmissa käytetty materiaalina huopaa. Ajatus on pyörinyt jossain pääkoppani uumenissa siitä asti ja aktivoitui nyt uudelleen törmättyäni aivan sattumalta tähän kuvaan:

SPECIAL OFFER - 20 x Handmade Felt Flower Embellishments - You Choose

kuva http://www.etsy.com

Oi ihanuus, mikä väriloisto! Mulle kans tuollaisia!! Paitsi että enhän minä kyllä ala mitään tilaamaan, kun voihan noita koittaa tehdä itsekin. Ja justhan minä tilasin Iinulta ihania pikkunappejakin - kuin tehtyjä noihin huopakukkiin. Joku stanssausmasiina varmaan helpottais hommaa kummasti, mutta mistäpä minulla nyt sellaista tähän hätään olisi. Kai noita masiinoita voisi huopaankin käyttää...? Siispä fiskarsit käteen ja homma käyntiin!

 

Eipä noista kyllä tullut ihan esikuviensa veroisia, mutta eihän kukaan uskoisikaan niitä itsetehdyiksi, jos näyttäisivät samalta kuin kaupasta ostetut. ;) Kelpaavat minulle oikein hyvin, kun hintaakaan yhdellä kukalle ei tainnut tulla kovinkaan montaa senttiä. Yhdestä reilun euron maksaneesta huopa-arkista leikkeli nimittäin aika monta kukkaa ja huopaa jäi vielä seuraaviinkin projekteihin. Kesää ja kukkia odotellessa...